Ofte stillede spørgsmål

Kan jeg få refunderet min billet eller ændre den til et andet event?

Vi refunderer og ændrer ikke billetter. Bliver du forhindret i at deltage, kan du prøve at komme af med din billet på eventsiden på Facebook.
Du kan læse mere i vores handelsbetingelser.

Hvor er min billet?

Har du ikke modtaget din billet, eller har du andre tekniske problemer med billetkøb, så kontakt Ticketbutler på tlf. 89 80 12 80.

Du kan også prøve at finde svar hos Ticketbutler

Kan jeg komme på venteliste, når et event er udsolgt?

Vi har ingen ventelister, men du kan prøve at eftersøge en billet på eventsiden på Facebook. Køber du en billet af en du ikke kender, er det en god ide at mødes og handle kontant. Vi tager ikke ansvar for handlede billetter.

Kan jeg reservere bord i Absalon?

Det er ikke muligt at reservere pladser til morgenmad, frokost eller kaffebord i Absalon. Hvis I planlægger at komme et større selskab, må I gerne give besked på forhånd på info@absaloncph.dk. Så kan baren forberede sig.

Til fællesspisning kan du købe billetter til dit selskab på forhånd online. I kan også prøve lykken i døren kl. 17.
Vi laver ikke en bordplan, men placerer folk ved bordene i takt med at de ankommer.

Læs mere om spisning i Absalon her.

Kan jeg holde fødselsdag / barnedåb / reception / bryllup i Absalon?

Du kan ikke leje Absalon til private arrangementer, og du kan heller ikke bestille særlig mad og drikke.
Læs mere under info.

Har I fundet min jakke, telefon eller bue og pil?

Kig forbi og snak med folkene i baren. De kan hjælpe dig med at lede blandt de glemte sager.
Læs mere under info.

Kan jeg ringe til jer?

Nej. Kig forbi og snak med os i stedet eller send os en mail på info@absaloncph.dk.
Læs mere under kontakt.

Er der adgang til Absalon med kørestol?

Ja. Læs mere under info.

Må jeg spise min medbragte mad i Absalon?

Nej. Lad madpakken blive i lommen, og køb din mad og drikke i baren. Du kan læse mere under mad.

Har I fået min mail?

Vi får rigtig mange mails, og vi læser dem alle sammen. Har du noget der haster, så send os en mail igen og ryk for svar.

Er maden vegansk og glutenfri?

Vi kan ikke love, at der vil være vegansk mad på menuen, og det er ikke sikkert, vi når at oplyse om allergener, hvis du skriver til os kort før du kommer.

Personalet i baren kan oplyse, hvad der i maden på aftenen, men lider du af alvorlig fødevareallergi, er det ikke en god ide at spise med hos os. Vores mad bliver lavet i et lille køkken, der også huser et bageri. Vi kan ikke garantere mad uden spor af allergener.

Må jeg tage min hund med?

Nej.

Hvornår kan jeg købe billet til fællesspisning?

Vi sætter billetter til salg for en måned ad gangen og en måned i forvejen. Du kan altså købe billetter til løbende og næste måned. Du kan finde links til billetter i kalenderen på datoen eller på mad-siden.

Søger I nye medarbejdere / frivillige?

I Absalon får alle ansatte løn. Hvis du gerne vil arbejde hos os, kan du sende os en hilsen på job@absaloncph.dk.

X

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk